Contact met de gemeente


Stuur ons een bericht

Hebt u een algemene vraag of opmerking? U kunt met ons chatten via de blauwe knop rechtsonder in uw scherm. Of vul ons online contactformulier in. U krijgt zo snel mogelijk een antwoord.

Let op: voor vergunningen of andere aanvragen staan op deze website speciale formulieren.


Maak een melding

Hebt u een melding over iets dat u buiten hebt gezien? Bijvoorbeeld losliggende tegels? Of overlast door openbaar groen? Maak dan online een melding bij het Meldpunt Openbare Ruimte via de knop hieronder.


Bel ons op

Wilt u een medewerker aan de telefoon? Dit kan van maandag tot en met donderdag tussen 08.30-17.00 uur. Op vrijdag tussen 8.30-12.30 uur. We kunnen u ook terugbellen.

Bel ons op 14 0523 (kengetal niet nodig).

Voor spoedmeldingen over de openbare ruimte kunt u dit nummer ook bellen na openingstijden.

Vanuit het buitenland belt u: 0031 523 289 111.


Afspraak maken

Wilt u langskomen? Maak dan eerst online een afspraak. Kies de dag en het tijdstip waarop u het liefst wilt komen. De balie van het gemeentehuis is aan het Stephanuspark 1 in Hardenberg. De locatie Dedemsvaart is aan de Julianastraat 54 (De Baron).

Meer informatie over uw bezoek


Openingstijden

Wilt u langskomen bij het gemeentehuis? Maak dan eerst een afspraak.

De openingstijden van het gemeentehuis in Hardenberg zijn:

Maandag, dinsdag en woensdag van 8:30-17:00 uur
Donderdag 8:30-20:00 uur
Vrijdag: 8:30-12:30 uur

Voor de locatie Dedemsvaart kunt u een afspraak maken op:

Maandag van 12:00-17:00 uur en tussen 18:00-19:30 uur
Woensdag van 13:00-17:00 uur


Adresgegevens

Ons bezoekadres is:

Gemeentehuis
Stephanuspark 1
7772 HZ Hardenberg

Locatie Dedemsvaart
Julianastraat 54 (MFC De Baron)
7701 GM Dedemsvaart

Post stuurt u naar:

Gemeente Hardenberg
Postbus 500
7770 BA Hardenberg
Of stuur een mail naar: gemeente@hardenberg.nl

Bekijk de routebeschrijving

Meer informatie over de locatie Dedemsvaart


MijnHardenberg - uw persoonlijke pagina

Hebt u contact met de gemeente? Dan vindt u uw lopende zaken terug in MijnHardenberg. Hiervoor logt u in met DigiD. In MijnHardenberg leest u de laatste status van uw aanvraag. Het is ook de plek waar u uw gegevens uit de Gemeentelijke Basisadministratie kunt bekijken. Contactgegevens zoals e-mail en telefoon kunt u zelf invullen of wijzigen.


Berichtenbox

Het aanslagbiljet voor de gemeentelijke belastingen, de WOZ-beschikking en het taxatieverslag van uw woning kunt u online ontvangen in de Berichtenbox van MijnOverheid. Na het activeren van uw account op mijn.overheid.nl kunt u direct gebruikmaken van de Berichtenbox.



Mijn Gemeente

Volg de status van uw aanvragen en bekijk uw online ingediende vragen via uw persoonlijke internet pagina van de gemeente. Log met DigiD in op Mijn Gemeente.