Let op! Verstuur uw factuur niet via meerdere kanalen! Dit zorgt voor vertraging in de verwerking en betaling van uw factuur.
Facturatie
Heeft u een inkoopfactuur die de gemeente Hardenberg moet betalen? Als u die op de juiste manier aanbiedt, dan kunnen wij uw factuur sneller behandelen en betalen.
Wat moet er op uw factuur staan?
Om facturen binnen de wettelijke termijn van 30 dagen te kunnen betalen, moeten de juiste gegevens op de factuur staan.
- Factuuradres:
Gemeente Hardenberg
Aan uw contactpersoon/afdeling van de gemeente
Postbus 500
7770 BA Hardenberg - Op de website van de belastingdienst leest u aan welke wettelijke eisen facturen moeten voldoen.
Ga naar de website van de belastingdienst
Staan niet alle verplichte gegevens op de factuur?
Dan nemen we de factuur niet in behandeling. U krijgt de factuur terug.
Hoe stuurt u uw factuur?
Stuur uw factuur als e-factuur, óf per mail, óf per post.
Ook e-facturen moeten voldoen aan de wettelijke eisen van de belastingdienst. Verstuur e-facturen alléén via het Peppol netwerk.
Wilt u een bijlage meesturen? Stuur de bijlage dan in pdf-formaat.
U krijgt van ons geen ontvangstbevestiging. U kunt dit wel zelf regelen via uw dienstverlener van het Peppol netwerk.
Onze gegevens
- BTW-nummer: NL0015.84.157.B01
- KVK-nummer: 53009886
- OIN: 00000001001584157000
- Mail uw factuur naar facturen@hardenberg.nl
- Stuur elke factuur als een aparte pdf.
Wilt u ons een betalingsherinnering sturen? Mail dan de volgende informatie naar facturen@hardenberg.nl
- Uw IBAN nummer
- Uw factuurnummer
- Het factuurbedrag
- De factuurdatum
Heeft u meer onbetaalde facturen? Stuur die dan in één overzicht.
Creditfactuur
Stuurt u een creditfactuur vanwege een verkeerde factuur? Vermeld dan het factuurnummer van deze factuur ook op uw creditfactuur.
Gaat u de creditfactuur aan ons betalen? Meld dit dan duidelijk op uw creditfactuur.